dijous, 3 de maig del 2012

Hipnosi fulminant

Fotograma de la pel·lícula "El pueblo de los malditos"
Tornava del centre de la ciutat arrossegant la meua ombra, intentant convéncer-la per tornar a casa, quan he vist un anunci pegat per les parets: "Hipnosis Fulminante. Precio: 450 euros". En unes quantes sessions, t'ensenyen a hipnotizar fulminantment a tot aquell que vulgues amb el mètode "Fulminant Hypnosis" (en anglés). Se m'han acudit de seguida un bon grapat de persones humanes, físiques i jurídiques a les quals hipnotitzar fulminantment o, senzillament, fulminar, sense hipnosi.

Però, he pensat que potser estigam tots hipnotitzats fulminantment sense saber-ho. Així s'explicarien moltes coses fulminants que ens passen, com l'acomiadament fulminant, la pobresa fulminant, el desànim fulminant o la paràlisi fulminant.

Sembla que la "Fulminant Hypnosis" no fa efecte en les ombres. Ha sigut la meua la que, finalment, ha acabat arrossegant-me fins a casa.
***
(Dedicat a Vicent i Begonya)

3 comentaris:

Toni García ha dit...

Que bueno, Esperança. Que elegante.
Y que difícil es publicar un comentario aquí.

Esperança ha dit...

Gracias, Toni. El anuncio era de verdad. Fascinante. ¿Por qué es dificil escribir un comentario?

Toni García ha dit...

Bueno, la verdad es que no es complicado escribir aquí un comentario, Esperança, pero los burros informáticos como yo nos asustamos de ver que podemos elegir "algunas etiquetas HTML", sin saber lo que nos puede pasar a nosotros o a nuestras familias, de tener que elegir una identidad, con los tiempos que corren, y finalmente demostrar que no somos un robot, asunto delicado éste último. Por lo demás es muy fácil.
Gracias por el último post de las recomendaciones.