dimarts, 20 de març del 2012

Bloc per prescripció mèdica

-És molt greu?
-Res de l'altre món. Jo diria que tens indignació i una grafomania molt continguda.  Has de deixar de fumar i crear un bloc.
-Això sí que no.
-No què?
-No a tot.
-Mira... Pensa que tot el que t'indigna és com un cos extrany que tens al teu cervell. Cosifica el mal, posa-li un color, objectiva-lo, respira profundament i treu l'aire...
-Açò és precís?
-Un bloc t'ajudarà a trencar la mà i no trancar-te el cap.
-I m'he de trencar res, jo? Vol que li trenque les cames?
-Mmmm... A més detecte certa agressivitat....
-Escolte, sap que sembla un psicòleg argentí en lloc del metge de la gola?
-Querida, se equivocó de sala, el otorrino está justo acá, en el despasssho de al lado...
-Déu meu! Ara tinc al·lucinacions!

(Minuts després...)

-Es vosté el metge de la gola?
-Sí.
-De segur?
-Sí. Què li passa?
-Indignació, grafomania continguda i al·lucinacions.
- A vore, òbriga la boca i traga la llengua.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Un poc surrealista, no?